ترخیص کار بندرعباس

 :ترخیص کار بندرعباس

هلدینگ بازرگانی فرهادی فعالیت خود را در زمینه واردات در صنایع مختلف و واردات و ترخیص کاری از گمرک بندرعباس آغاز نمود.

با واردات بسیاری از کالاهای اساسی در صنعت برق، نفت، گاز و انرژی توانست در فهرست تامین کنندگان مورد صلاحدید سازمان ها و شرکت های دولتی همچون شرکت پشتیبانی  ساخت و تهیه کالای نفت تهران، وابسته به وزارت نفت، گاز و انرژی قرار بگیرد.

مدیریت این هلدینگ با تجربه فعالیت در صنایع بزرگ و کوچک از قبیل صنایع لوازم خانگی، صنایع برق صنایع ماشین آلات و ابزار آلات و همچنین تجربه مرتبط در زمینه بازرگانی ، اقدام به فعالیت بصورت گسترده در امر تجارت و ترخیص کالانموده و در حال حاظر به یکی از فعال ترین شرکت های بازرگانی در زمینه خدمات واردات ، صادرات و ترخیص کالا در ایران تبدیل شده است.

ترخیص کار بندرعباس

 

اهداف:

هدف اصلی هلدینگ بازرگانی فرهادی کاهش هزینه های واردات و صادرات برای تولید کنندگان و بازرگانانی میباشد که محصولات خود را بابرندهای خارجی یا برندهای داخلی وارد و یا صادر می نماید.

کارشناسان این مجموعه با همکاری شرکای خارجی در کشور های چین، ترکیه و امارات تلاش دارند کالاهای تخصصی را با حداقل قیمت تمام شده در کشور مبدا خریداری و با بازرسی کیفی و کمی محصولات در کارخانه تولید کننده، اقدامات حمل و ترخیص گمرکی کالا را انجام و نسبت به تحویل به موقع کالاها در ایران اقدام نمایند.

این مجموعه با دانش تخصصی در خصوص قوانین و مقررات بروز گمرک کشور و الزامات و استاندارد های گمرکی کشورهای مبدا و مقصد به عنوان مشاور در امور گمرکی و ترخیص کالا برای اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات مفیدی ارائه می نماید.

 

گمرک های بندرعباس برای ترخیص:

از جهت واردات بندرعباس از جمله مهم ترین بنادر کشور، محسوب میگردد؛ که دارای دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر میباشد.

همه ی شرکت های وارداتی و بازرگانان کالاهای ،وارداتی خود را از طریق این دو بندر وارد کرده و ترخیص کالا از گمرک بندرعباس را انجام مییدهند.

بازرگانی فرهادی به عنوان حق العمل کار بندرعباس از گمرک بندرعباس کار ترخیص کالا را انجام میدهد.

 شرکت تضامنی فرهادی با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه ترخیص کالا و امور گمرکی با تسلط بر قوانین تجارت و گمرکی و آئین نامه های اجرائی مربوطه توانسته خدمات ارزنده ای در امر ترخیص کالا و تشریفات گمرکی به مشتریان خود ارائه نماید.

پاسخگویی به سئولات مشتریان در زمان خرید ، نحوه حمل و ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه اانتخاب رویه های گمرکی و غیره توانسته موجبات رضایت بسیاری از مشتریان عزیز را برآورده کند.

مدیریت این شرکت توانسته از توان علمی و عملی خود در امر تشریفات گمرکی استفاده نماید، تشریفات گمرکی کالاهای وارداتی و صادراتی مشتریان در حداقل زمان و کمترین هزینه از قلمروگمرکی کشور خارج یا به قلمرو گمرکی کشور وارد می شوند .

تعهد به مشتریان ، شرکت در جلسات حل اختلافهای گمرکی انجام تعهدات به بهترین نحو و آسایش خیال مشتریان از جمله مهمترین وظایف پرسنل دفتری و گمرکی این شرکت می باشد.

از جمله فعالیت ها و وظایف این شرکت در زمینه ترخیص کالا به شرح زیر می باشد:

فعالیت ها:

  • انجام ثبت سفارش کالا و اخذ مجوزهای بازرگانی
  • انجام خدمات تشریفات گمرکی از گمرک شهید رجایی و…. و کالاهای ورودی و خروجی
  • اخذ ترخیصیه کشتیرانی/هواپیمایی حق العملکار بندرعباس
  • ارائه خدمات مشاوره در زمینه تعیین تعرفه / ارزش گمرکی و شرکت در کمیسیون های اختلافات گمرکی به منظور حفظ حقوق صاحبان کالا حق العملکار بندرعباس
  • اخذ کلیه . مجوزات استاندارد برای ترخیص از بندرعباس
  • حق العملکار بندرعباس
  • ترخیص کار بندرعباس

بازگشت به صفحه ی اصلی

ترخیص کالا و تشریفات گمرکی

ترخیص کالا در ویکی پدیا